הון עצמי לילדים עבור רכישת דירה

מחשבון משכנתא הפוכה
בדוק את סכום ההלוואה שתקבל במשכנתא הפוכה
גובה הסכום החד-פעמי המקסימלי הינו: 0
מעוניינים במידע נוסף? השאירו פרטים ונחזור אליכם עם הצעה אטרקטיבית >>
תקציר

מה כדאי לדעת על הון עצמי לילדים עבור רכישת דירה?
במדינת ישראל רכישה של דירה היא משהו שטבוע עמוק בדי אן אי הישראלי. הון עצמי לילדים עבור רכישת דירה זה מה שהורים רבים מתחילים לאסוף כבר בשלבים מוקדמים של החיים, מתוך ההבנה כי הם רוצים להעניק לילדים שלהם את הביטחון הפיננסי הטוב ביותר שהם יכולים להעניק.

מדינת ישראל היא מדינה של קיבוץ גלויות. ככל הנראה זה ההסבר לכך שביחס למדינות המערב אנחנו מדברים על אחוז גבוה במיוחד של דיירים המתגוררים בדירה בבעלותם.

התנועה לרכישת דירה היא מובנת בתרבות לא רק שמדובר באמת על צורך אמיתי ומהותי. השקעה בתחום הנדל"ן מבטיחה בדרך כלל יציבות, שומרת על ההון העצמי של המשפחה ועוד.

אם יש לכם הון עצמי לילדים לטובת רכישת דירה הרי שהכל טוב ויפה. בייחוד אם הילדים עובדים במקצועות יציבים, ככל הנראה לא תהיה להם שום בעיה לקחת משכנתא.

אבל מה עושים כאשר אין למשפחה הון עצמי? מה עושים כאשר אתם דנים עם הילדים על מהלך של משכנתא לזוגות צעירים ללא הון עצמי? אז עולה השאלה איך באמת ניתן לעשות את המהלך הזה של לקיחת משכנתא ללא הון עצמי? כיצד ניתן לעבור את הגשר באופן הטוב ביותר?

בשביל זה אנחנו מזמינים אתכם לדבר אתנו קצת על משכנתא הפוכה. על האפשרויות העומדות בפניכם כדי לעזור לילדים שלכם בכל גיל.

מה זה משכנתא הפוכה וכיצד ניתן לקבל הון עצמי לילדים עבור רכישת דירה?

אם אתם מעוניינים למצוא מקורות עבור הון עצמי לילדים עבור רכישת דירה, הפתרון הטוב ביותר הוא ככל הנראה לקחת משכנתא הפוכה. משכנתא הפוכה היא תהליך הפוך כמובן לאופן בו לוקחים בדרך כלל משכנתא.

הרי הרעיון העומד בבסיס ההלוואה הזו היא שכאשר לזוג צעיר אין את מלוא הכסף לרכישת דירה, הוא מביא אחוז מסוים מהכסף שנועד עבור רכישת דירה, לצד זה, בני הזוג הצעיר יכולים לבקש הלוואה מהבנק.

משכנתא הפוכה לעומת זאת זה לקחת את הבית שכבר נמצא בבעלותכם ולשעבד אותו לבנק – שיעבוד דירה כבטוחה להלוואה. אתם יכולים לבקש מהבנק הלוואה תמורתו ואת סכום הכסף הזה לתת לילדים שיעזרו בו כדי ליצור הון עצמי לרכישת דירה.

היתרון של משכנתא הפוכה הוא שאת ההלוואה ניתן שלא להחזיר בכל חודש. ניתן להחזיר את כל סכום ההלוואה בעת מכירת הנכס, מה שגם היורשים יכולים לעשות גם לאחר שהלווים במשכנתא הפוכה הלכו לעולמם, כמובן שישנם גם חסרונות משכנתא הפוכה בין היתר וגם עליהן כדאי לקרוא.

האם גובה ההלוואה במקרה של משכנתא הפוכה הוא אותו דבר בכל מקרה?

התשובה לכך משתנה. היום פעילות בתחום 4 חברות ביטוח : כלל, הראל, איילון, הפניקס, והתנאים משתנים בין החברות כמו גם ההבדל בגובה ההלוואה נעוץ בגיל הלווים.

בגילאים הצעירים יותר, סביב גיל שישים, משכנתא מעל גיל 65 אנחנו מדברים על הלוואה שהמסגרת שלה יכולה להגיע עד 25% בלבד. עוד שלווים בגיל תשעים ויותר יכולים לקבל הלוואה שהמסגרת שלה מגיעה עד 55%.

משכנתא פנסיונית כמובן לא חייבת להיות על כל הסכום. אנחנו מדברים על מסגרת ההלוואה כאשר כל מקרה נידון לגופו על פי הצרכים המשתנים של בעלי הנכס.

הון עצמי לילדים עבור רכישת דירה הוא משהו שאפשר להשיג בדרכים שונות

ההמלצה היא לא לוותר על שיחה עם יועץ משכנתאות. שימו לב כי כל מהלך של לקיחת משכנתא, בין אם מדובר על משכנתא רגילה ובין אם מדובר על משכנתא הפוכה, הוא מהלך שיכול לעבוד טוב יותר לטובתכם כאשר אתם עושים השוואה מקצועית בין הגופים הפיננסים השונים.

שתפו את המאמר
ייעוץ וטיפול במשכנתא הפוכה ללא עלות!
מסלול ייחודי של קצבה חודשית במשכנתא הפוכה: מהיום לא חייבים למשוך סכומים גבוהים בתחילת התקופה וניתן לקבל "משכורת חודשית"
לפרטים נוספים >>
רגע לפני שאתם הולכים
המומחים שלנו כאן כדי לעזור לכם! השאירו פרטים ונחזור אליכם לייעוץ ללא עלות >>
לשאלות בווצאפ