כמה דברים שכל פנסיונר חולם לעשות עם הכסף שלו

מחשבון משכנתא הפוכה
בדוק את סכום ההלוואה שתקבל במשכנתא הפוכה
גובה הסכום החד-פעמי המקסימלי הינו: 0
מעוניינים במידע נוסף? השאירו פרטים ונחזור אליכם עם הצעה אטרקטיבית >>
תקציר

במאמר זה ננסה להסביר את המהות של משכנתא פנסיונית – הלוואה לכל מטרה: במהלך כל שנות חייכם הבוגרים עבדתם קשה סביב השעון, חסכתם, הפרשתם כספים, קניתם דירה ושילמתם תשלומי משכנתא והנה הגיע הרגע המיוחל שבסתר ליבכם ציפיתם לו. שלב הפנסיה לאחר שסיימנו עם כל תשלומי המשכנתא והנכס שייך לנו במלואו סוף סוף.

הרגע הזה, שבו אתם יכולים לשבת רגל על רגל באחד החופים באיי הפיליפינים, ביד אחד קוקטייל מרענן וביד השנייה ספר שאתם מנסים לקרוא במשך עשור. או הרגע שתמיד חלמתם עליו לפתוח מאפיית בוטיק קטנה ולמכור את המאפים הטעימים שלכם שאתם לא מפסיקים לקבל עליהם מחמאות. או הרגע הזה אשר בו אתם יכולים להירשם סוף סוף לכל הקורסים שתמיד חלמתם ללמוד ולהנות מתחביבים שרציתם לרכוש.

היציאה לפנסיה היא הזדמנות נפלאה לממש יעדים שאספנו לאורך השנים בידיעה כי אף פעם לא מאוחר להגשים חלומות.  אבל ישנה בעיה אחת ועיקרית שעומדת בין היציאה לפנסיה לבין הגשמת החלומות שלכם, והיא כמובן הבעיה המורכבת מכולן, כסף נזיל.

לאורך השנים עבדתם מאוד קשה בכדי לחסוך והפרשתם לא מעט כספים מהמשכורת שלכם בציפייה ליום המיוחל שבו תוכלו לעשות בחופשיות את מה שאתם באמת רוצים ולקצור את הפירות. אך כנראה בשלב מסוים בחייכם, על מנת להתבסס ולקבל תחושת בטחון, השקעתם את רוב הכספים שלכם בנכס – דירה משלכם.

ללא ספק, ההשקעה הייתה משתלמת וסיפקה לכם את מה שאתם זקוקים לו.

אבל פתאום עולה השאלה האם כיום באמת משתלם להשקיע את כל החסכונות שלנו בנכס?

אנו מתקרבים לגיל בו מגיעה ההכרה שלא נותרו שנים רבות לחסוך ועלינו להתחיל לנצל את הכספים אשר חסכנו בעמל רב במהלך חיינו ולהנות מכל רגע ביום יום שלנו – אחרי הכל למעשה רוב הכסף שחסכנו במהלך השנים שולם בתשלומי המשכנתא למען הנכס שלנו ונותרו ללא כסף נזיל למגוון דברים החל מעזרה לילדים בשכר לימוד, לצורך קניית דירה ועד טיול ארוך טווח שלכם בחו"ל כמו שתמיד חלמתם.

על מנת שתוכלו לנצל את תקופת הפנסיה כמו שצריך ולהגשים את החלומות הקטנים והגדולים שלכם ללא לחץ כלכלי, קיימת אפשרות ייחודית עבור בעלי נכסים מעל גיל 60 שסיימו עם תשלומי המשכנתא.

חברת "אנבר" בראשות סוכן הביטוח אמיר נוה מציעה לכם שירות משכנתא הפוכה – הלוואה לכל מטרה שתעזור לכם להתנהל בצורה נוחה ויעילה תוך שימור הנכס הקיים וכך להנות משני העולמות.

חברתנו עובדת מול כל הבנקים וחברות הביטוח העוסקות בתחום.

השירות והטיפול בכל הקשור בנושא משכנתא הפוכה ניתן ללא עלות!

אנבר – משכנתאות, הלוואות, ביטוח: לא רק חוסכים כסף, משיגים אותו!

שתפו את המאמר
ייעוץ וטיפול במשכנתא הפוכה ללא עלות!
מסלול ייחודי של קצבה חודשית במשכנתא הפוכה: מהיום לא חייבים למשוך סכומים גבוהים בתחילת התקופה וניתן לקבל "משכורת חודשית"
לפרטים נוספים >>
רגע לפני שאתם הולכים
המומחים שלנו כאן כדי לעזור לכם! השאירו פרטים ונחזור אליכם לייעוץ ללא עלות >>
לשאלות בווצאפ