ייעוץ משכנתאות חינם

מחשבון משכנתא הפוכה
בדוק את סכום ההלוואה שתקבל במשכנתא הפוכה
גובה הסכום החד-פעמי המקסימלי הינו: 0
מעוניינים במידע נוסף? השאירו פרטים ונחזור אליכם עם הצעה אטרקטיבית >>
תקציר

אם אתם לא מכירים מה צריך לדעת לפני שלוקחים משכנתא הפוכה, יועץ המשכנתאות אמיר נוה יספק לכם ייעוץ משכנתאות חינם. איך לוקחים משכנתא הפוכה ולמה חשוב להתייעץ לפני ותוך כדי התהליך? כל התשובות.

בשנים האחרונות ניתן לשים לב לעלייה במודעות הפיננסית של צרכני אשראי, אשר מתבטאת בהבנה הולכת וגוברת בתנאי משכנתא כמו ריבית, מסלולים וכו'.

כפי שקורה במקרים רבים, ככל שאנשים יודעים יותר על נושא כלשהו, כך הם מבינים שהם למעשה לא יודעים מספיק, והתוצאה: יועצי משכנתאות פרטיים הפכו מבוקשים יותר מאי פעם. הם מומחים בכל הקשור למשכנתא, מחזור משכנתא קיימת או משכנתא הפוכה, ונועדו לסייע לכם לבחור כלים פיננסיים נכונים ולהשיג את התנאים הטובים ביותר.

למה כדאי להיעזר בשירותיו של יועץ משכנתאות?

נתחיל מהשורה התחתונה: יועץ משכנתאות טוב יכול לעזור לכם לחסוך זמן וכסף, ולא פחות חשוב מכך, גם לא מעט לחצים ודאגות. לא תצטרכו לחשב, לשקול, לשבת מול נציגי גופים ופיננסיים ולבחון הצעות, ותוכלו ליהנות מתנאים טובים מאלה שהייתם משיגים בעצמכם. אלה תפקידיו של יועץ משכנתאות:

התעסקות בירוקרטית

היועץ נוטל מכם את עול הבירוקרטיה, עושה טלפונים, משתתף בפגישות, ממלא ומגיש מסמכים ומנהל משא ומתן כשצריך. כך, הוא חוסך לכם זמן יקר וכנראה שגם לא מעט כאבי ראש.

התאמה אישית

על מנת שתפיקו את התוצאות הטובות ביותר משירותי ייעוץ משכנתאות, על היועץ לעזור לכם למצוא פתרונות פיננסיים שמתאימים לצרכים שלכם. הוא עוזר לכם להחליט מה כדאי לעשות ובאיזה תזמון, לבנות תמהילי משכנתא, להבין איך עובדת משכנתא שלקחתם, כמה עולה מיחזור משכנתא אם אתם זקוקים לכך, והרשימה עוד ארוכה.

השגת תנאים טובים

בסופו של דבר, העבודה הבירוקרטית והיחס האישי לא שווים הרבה בלי תוצאות בשטח. ייעוץ משכנתאות טוב עשוי להביא חיסכון בעלויות משכנתא, ריביות הכי נמוכות שאתם יכולים לקבל ובכלל, תנאים נוחים ככל הניתן.

ליווי מתמשך

לקיחת משכנתא היא הליך ארוך ומורכב, במהלכו צריך להתמודד לפעמים עם סחבת, וכן לקחת בחשבון גם נושאים כמו ביטוח משכנתא. גם לאחר סיום התהליך, עבודתו של יועץ משכנתאות ממש לא מסתיימת.

עליו לעזור ללוויים לבצע מחזור משכנתא אם הם צריכים, או מסוגלים לקבל תנאים טובים יותר, וכן לבחון אפשרות של משכנתא הפוכה (לזכאים) או לקיחת של הלוואות כמו הלוואה לכל מטרה או הלוואת גישור, במקרים מסוימים.

איך בוחרים יועץ משכנתאות?

כפי שאתם מבינים, בחירה של יועץ משכנתאות היא לא עניין פשוט, מכיוון שזהו מקצוע שמצריך הרבה מאוד ידע וכישורים, ובעיקר כי תרצו בוודאי לבחור באדם שאתם סומכים עליו ובוטחים בו.

הבחירה מסתבכת עוד יותר כאשר לוקחים בחשבון את העובדה שזהו מקצוע שטרם זכה להגדרה רשמית, ולכן גם לא ממש מפוקח על ידי רגולציה. ובכל זאת, יש כמה פרמטרים על פיהם תוכלו להחליט ולפני הכל לקבל ייעוץ משכנתא ראשוני חינם מאת מומחה משכנתאות.

המלצות

כמו בבחירת כל איש מקצוע אחר, לא מזיק לבחור יועץ משכנתאות ששמעתם דברים טובים עליו, מאנשים שאתם מכירים או כאלה שלא.

ניסיון

יועץ יכול להבין ברמה גבוהה מאוד בעולמות משכנתא, כלכלה ומימון, ובעל הסמכות רבות, אך אלה לא שווים הרבה ללא ניסיון נרחב ומוכח. ידע תיאורטי אינו מספיק כדי להשיג תוצאות.

יועץ משכנתאות טוב הוא כזה עם ניסיון מעשי בניהול תיקי משכנתאות מסוגים ובהיקפים שונים. כמה זמן הוא עוסק בזה? כמה תיקים ניהל? האם הוא מחזיק בניסיון גם בנושאים של מיחזור משכנתא ולקיחת משכנתא הפוכה? אלה דברים שחשוב לברר.

מחיר

כמובן שמחיר הייעוץ משפיע על ההחלטה, אך אל תתפשרו בהכרח על הייעוץ הזול ביותר. הכי חשוב שההשקעה הזו תשתלם לכם ושלא תיראה גדולה לעומת הערך שהביא לכם היועץ.

לסיכום, כאשר אתם נפגשים עם יועצי משכנתאות ומתלבטים עם מי ללכת, חשוב לשאול כמה שיותר שאלות שיבהירו לכם כמה הם טובים ומקצועיים. תשאלו לגבי הניסיון שלהם, בררו מהן שיטות העבודה ומול איזה גופים הם מורשים לעבוד. זוהי החלטה משמעותית, שימו לב לבצע אותה בחוכמה.

מה ההבדל בין יועץ משכנתאות פרטי ליועץ בנקאי?

אתם אולי שואלים את עצמכם, האם באמת כדאי לכם לשלם ליועץ משכנתאות פרטי כאשר באפשרותכם להיעזר בייעוץ חינמי מטעם הבנק, או כל גוף אחר שמציע משכנתאות.

ובכן, יש הבדל עצום בין השירות שתקבלו, אז אם אתם זקוקים לייעוץ מומלץ לבחור יועץ פרטי. אלה הסיבות:

אינטרס

בעוד יועץ משכנתאות פרטי רוצה לסדר לכם את התנאים הטובים ביותר בכדי להוסיף למוניטין שלו, יועץ בנקאי מחויב קודם כל למעסיק שלו – הבנק. תפקידו לדאוג לרווחי הבנק, כך שקשה לסמוך עליו שימצא לכם משכנתא או משכנתא הפוכה בריבית נמוכה.

יחס

מסיבה דומה, גם הזמינות של יועץ פרטי היא גבוהה יותר בדרך כלל. יועץ בנקאי כנראה לא יפנה מזמנו לבנות לכם את התמהיל הטוב ביותר, מכיוון שמטרתו למכור כמה שיותר משכנתאות, והוא גם לא יעשה מאמצים להתאים את עצמו ללו"ז שלכם.

ליווי לאחר המשכנתא

כפי שאמרנו, ייעוץ מקצועי לא מסתיים לאחר לקיחת משכנתא. יועץ משכנתאות פרטי יעזור לכם למחזר הלוואה אם צריך, לקחת הלוואה לכל מטרה או משכנתא הפוכה. לעומת זאת, ליועץ בנקאי אין שום סיבה טובה לעזור לכם לקבל תנאים משופרים, מכיוון שזה אומר תנאים פחות טובים לבנק.

 

ייעוץ משכנתאות חינם לטובת משכנתא הפוכה

יועץ המשכנתאות אמיר נוה – חברת אנבר, אשר עוסק בתחום יותר מ-25 שנה ומורשה לעבוד כסוכן מול כל הגופים שמציעים משכנתא הפוכה, יספק לכם ייעוץ משכנתא הפוכה חינם. רוצים לקחת הלוואה לכל מטרה כנגד נכס? זה הזמן לבדוק האם ואיך אתם יכולים, ובאילו תנאים, ואתם מוזמנים לעשות את זה לחלוטין ללא עלות.

ניתן כמובן לקבל גם ייעוץ משכנתאות, ואז המחיר תלוי במורכבות המקרה. מחיר הייעוץ כולל פגישת ייעוץ משכנתא, בניית תמהיל וליווי עד ולאחר החתימה.

מה צריך לדעת לפני שלוקחים משכנתא הפוכה?

רגע לפני שאתם מגיעים לייעוץ משכנתא הפוכה, כדאי לדעת מי יכול לקחת משכנתא הפוכה, והאם זה מתאים לכם. זוהי למעשה הלוואה לכל מטרה לאנשים מעל גיל 60, אשר ניתנת כנגד שעבוד נכס המגורים שלהם.

ניתן לקבל עד 55% משווי הנכס בריבית יחסית נוחה ובתנאי החזר על פי בחירתכם: אפשר להחזיר את הסכום כולו בבת אחת, לשלם בכל חודש רק ריבית או לכלול בהחזרים חודשיים גם חלק מהקרן.

בדרך כלל מחזירים משכנתא הפוכה מכספי מכירת הנכס, אך זו לא חובה. רוצים לדעת עוד על משכנתא הפוכה ולקבל אותה בתנאים משתלמים? תגיעו לייעוץ חינם ותוכלו להרוויח בגדול.

שתפו את המאמר
ייעוץ וטיפול במשכנתא הפוכה ללא עלות!
מסלול ייחודי של קצבה חודשית במשכנתא הפוכה: מהיום לא חייבים למשוך סכומים גבוהים בתחילת התקופה וניתן לקבל "משכורת חודשית"
לפרטים נוספים >>
רגע לפני שאתם הולכים
המומחים שלנו כאן כדי לעזור לכם! השאירו פרטים ונחזור אליכם לייעוץ ללא עלות >>
לשאלות בווצאפ