מדוע חשוב להתייעץ מול משרד חקירות טרם חתימת חוזה מול חברת נדל"ן שאינה מוכרת בשוק הישראלי?

תקציר

מהם השירותים של חברת נדל"ן

כאשר משקיעים בנכסים בארץ, חברת הנדל"ן היא אחד הגורמים היותר חשובים שמתקשרים איתה המשקעים והיא בין היתר פקטור מאוד משמעותי בהצלחה של ההשקעה הנדל"נית. התקשורת בין חברת הניהול לבין בעל הנכס מתקיימת באמצעות חוזה או הסכם שנערך ביניהם באופן מוסכם. חברת נדל"ן לרוב יוזמת ומתכננת פרויקטים אשר מיועדים למגורים או למסחר וזאת באמצעות ארגון וניהול של קבוצות רכישה.

החברות עוסקות ביצירת הזדמנויות עבור השקעה מניבה אשר מאפשרת ללקוח להנות מרווח בעליית הנכסים והשבחה שלהם. על חברות הנדל"ן להעניק ללקוחותיהם ליווי מלא באמצעות צוות האנשים המומחים ביותר בתחומים שונים כגון רגולציה, בנייה, תכנון ומשפט. חשוב כי החברה תהיה אמינה ושרותית ללקוחותיה.

המטרה העיקרית של השקעה בחברת ניהול היא לאפשר לבעלי הדירות להנות מראש שקט בכל הנושאים הקשורים לתחזוקת הנכס שבבעלותו זמן רב. השירותים מוצעים בעלויות שונות וזאת בהתאם למספר השירותים אותם בכל הנכס מבקש מחברת הנדל"ן. לרוב, השירותים מהווים אחוז מהגובה של דמי שכירות הנכס וזאת בהתאם לשווי שלו בשוק. השירות מהווה ליווי אידאלי ומקצועי עבור מי שמעוניין להבטיח החזקת נכס ברמה הגבוהה ביותר וניבולו מבלי להשקיע בכך זמן רב.

חתימת ההסכם

השלב של חתימת ההסכם עם חברת הנדל"ן מגיעה לרוב לאחר שמשקיע ביצע את הבחירה עבור איזו חברה הוא מעוניין להתקשר וזאת לאחר חקירה וקבלת המלצות מהאינטרנט או ממשקיעים אחרים בעלי ידע וניסיון. חשוב מאוד לבצע את המחקר המעמיק על מנת להבין מול מי חותמים את ההסכם. במידה ונפתחה בפניכם הזדמנות או מצב בו אתם מעוניינים לבצע שיתוף פעולה מול חברת נדל"ן אשר אינה מוכרת בשוק הישראלי חשוב מאוד לגשת אל משרד חקירות אשר ידלה עבורכם את המידע הרלוונטי ביותר על החברה.

עוקץ בחתימת ההסכם מול חברות נדל"ן

חשוב מאוד לקחת את מלוא האחראיות ולעשות בדיקה מקיפה טרם ההחלטה להשקיע את מיטב כספכם בחברת נדל"ן. ההמלצה היא לגשת אל משרד חקירות אשר מתמחה בביצוע חקירות קטנות שקשורות לבדיקת מידע רלוונטי אודות חברות חדשות או לא מוכרות. המשרד יוכל לפרט לכם על עסקאות קודמות שהחברה ביצעה, לקוחות איתם היא עבדה, התחייבות כלפי העובדים ומדד ההצלחה שלה בשוק. טרם חתימת ההסכם רצוי לקבל את כל המידע הרלוונטי עבורכם דרך משרד חקירות המצבע חקירות קטנות וכך תוכלו להשקיע את מיטב כספכם בראש שקט בחברת הנדל"ן.

תוכן ההסכם לכניסת דיירים

על ההסכם המשותף שנחתם להגדיר באופן מפורט ומקיף את האחראיות אשר מוטלת על חברת הנדל"ן בכל הקשור לפרסום הדירה בפלטפורמות השונות, בחינה של שוכרים פוטנציאליים, הצגת הדירה בפני המתעניינים וחתימה על חוזה השכירות. בנוסף רצוי לצרף את הסכם השכירות אשר נחתם עם השוכר כנספח להסכם אשר נחתם עם חברת הניהול. חשוב לבחון האם חברה הנדל"ן אחראית באופן גורף על נקיטת ההליכים המשפטיים אשור עלולים להופיע בעת הצורך לפינוי השוכר ומי משלם כל כך במקרה כזה. חשוב גם להגדיר מראש את העניין של נושאי תחזוקה, ניקיון וצבע של ריענון הדירה לפני כניסה של שוכר חדש.

שתפו את המאמר
תקציר
אמיר נוה
אמיר נוה

יועץ משכנתאות וסוכן ביטוח בעל ניסיון של למעלה מ-25 שנה בתחום

לייעוץ ללא עלות >>
רגע לפני שאתם הולכים
המומחים שלנו כאן כדי לעזור לכם! השאירו פרטים ונחזור אליכם לייעוץ ללא עלות >>
לשאלות בווצאפ