משכנתא 100 אחוז מימון

מחשבון משכנתא הפוכה
בדוק את סכום ההלוואה שתקבל במשכנתא הפוכה
גובה הסכום החד-פעמי המקסימלי הינו: 0
מעוניינים במידע נוסף? השאירו פרטים ונחזור אליכם עם הצעה אטרקטיבית >>
תקציר

שמענו על משכנתאות עם ריביות נוחות ועל אפשרויות שונות שאינן מצריכות הון עצמי. משכנתא ב- 100% מימון יכולה להיקרא גם חד קרן. כשידוע שמדיניות הבנקים דורשת לפחות 25% הון עצמי, האפשרות לקבל מימון מלא תמורת החזר חודשי נשמעת בלתי אפשרית. אז האפשרות כן קיימת, אך היא אינה זוהרת וחסרת דאגות כמו שנוטים לחשוב.

יצירת הון עצמי דרך הלוואה

כשלקוח פונה לבנק עם בקשה למשכנתא, הוא עובר תהליך שדרכו מבררים האם ביכולתו לעמוד בהחזרים החודשיים. במידה וקיבל, הוא כפוף לתנאי הלוואה נוספים לפני שבכלל הגיש בקשה למשכנתא. מכאן ניתן להבין, שמשכנתא 100% מימון אינה באמת קיימת.

ניתן להגיש בקשה להלוואה שתשמש כלל מטרה מחברות אשראי ובנקים שונים, אך לרוב הריבית על הלוואות אלו תהיה גבוהה מאוד. למעשה, יצירת הון עצמי דרך הלוואות תיצור תשלומי ריבית נוספים וכך תעלה את סיכוני ההשקעה שלכם ניתן להגיע למימון כזה בשיעבוד שני נכסים.

משכון נכס של משפחה

דרך להשיג משכנתא ללא הון עצמי היא באמצעות ייצור הון עצמי, אך בסיכון גבוהה מאוד. אפשרות להשלמת ההון הנדרש היא למשכן נכס נוסף, ולקבל בסיס לנטילת משכנתא עבור דירה אותה רוכשים כעת. כעת יש לקחת משכנתאות לרכישת דירה:
1. משכנתא ראשונה על הנכס הנרכש , עד 75% במקרה של דירה ראשונה.

משכנתא נוספת על נכס אחר , אך כנראה תהיה בריביות גבוהות יותר

הערות חשובות

משכנתא פנסיונית ב- 100% מימון אמורה להיות אופציה אחרונה. במסלול זה מסתכנים בתשלום לאורך זמן רב מאוד וסיכון מלווים ונכסים בתהליך באנבר משכנתאות והלוואות ניתן לקבל ייעוץ בנושא וליצור מצב בו מימון משכנתא לא חייב להיות במסלול סיכון גבוהה. בעזרת תכנון נכון ומקצועי ניתן להשיג אחוזי מימון גבוהים בריביות נמוכות.

בנוסף, אם אתם בגילאי 55 ומעלה, כדאי לברר על משכנתא הפוכה.

שתפו את המאמר
ייעוץ וטיפול במשכנתא הפוכה ללא עלות!
מסלול ייחודי של קצבה חודשית במשכנתא הפוכה: מהיום לא חייבים למשוך סכומים גבוהים בתחילת התקופה וניתן לקבל "משכורת חודשית"
לפרטים נוספים >>
רגע לפני שאתם הולכים
המומחים שלנו כאן כדי לעזור לכם! השאירו פרטים ונחזור אליכם לייעוץ ללא עלות >>
לשאלות בווצאפ