הלוואה לכל מטרה כל התהליך – איך לדעתכם חברות הביטוח בודקות לגביי כל אישות?

תקציר

הלוואות דרך חברות ביטוח

בכל הקשור להלוואות, לאורך השנים הבנק היה המוסד הפיננסי היחיד שיכול להעניק הלוואה לציבור במדינת ישראל. אפשרות נוספת לקבלת הלוואה הייתה דרך השוק האפור, התנהלות שאינה חוקית בעליל ועלולה להביא לסיכונים רבים. כיום, קיימת אפשרות נוספת לקבלת הלוואות והיא דרך חברות פיננסיות חוץ בנקאיות ביניהן חברות האשראי, בתי השקעות וחברות ביטוח.

מהי בעצם הלוואה דרך חברת ביטוח?

הלוואות שמתרחשות דרך חברות ביטוח דומות לכל הלוואה אחרת שניתנות באמצעות מוסד פיננסי אמין ומוכר כגון הבנקים. חברות הביטוח מציעות ללקוחותיהן הלוואות שונות ומגוונות כמו הלוואה לכל מטרה, הלוואה לטיולים, לימודים, קניית רכב. בנוסף חברת הביטוח מציעה הלוואות לאוכלוסיות שונות כגון סטודנטים ועולים חדשים וכדומה. ניתן לקבל הלוואות בסכומים שונים וזאת בהתאם למצב הכלכלי של דורש ההלוואה והיכולת האישית שלו לעמוד בהתחייבות בתשלומי ההחזר עבור הלוואה שהוא מבקש.

מי יכול לפנות אל חברה הביטוח ולבקש הלוואה?

כל תושב ישראל יכול לקבל הלוואות, הן למטרות פרטיות והן למטרות עסקיות. חברת ביטוח תעניק הלוואה גם עבור מי שיאנו מבוטח באותה חברת ביטוח, זאת לאחר בדיקה מול הבנק אשר תאמת את המצב הכלכלי של דורש ההלוואה. בבדיקה, חברת הביטוח פונה לשירותיהם של חברות מודיעין עסקי אשר בודקת מהם ההכנסות, הנכסים, החסכונות, הלוואות קודמות ועוד נתונים פיננסיים אשר יכולים לעזור לחברת הביטוח האם מתאפשר להעניק למבקש הלוואה, באילו סכומים ומהם תנאי ההחזר. במידת הצורך חברת הביטוח פונה אל חקירות אישות על מנת לקבל פרטים מפורטים על הלקוח.
באמצעות השירות של מודיעין עסקי ניתן לבחון את המצב הפיננסי של הלקוח וכך להבין האם ניתן לתת לו את הלוואה לכל מטרה בידיעה כי הוא יוכל לעמוד בפריסת התשלומים.

טרם הבקשה להלוואה מחברת ביטוח

רגע לפני שאתם פונים לקבלת הלוואה מחברת ביטוח העריכו בינכם לבין עצמכם מהו הסכום אשר דרוש לצורך ההלוואה והגדירו מטרה ספציפית אשר עבורה אתם מבקשים את הכסף. הגורם אשר מלווה אתכם במתן ההלוואה ישאל אתם מהי המטרה וחשוב להיות ממוקדים בכדי לא להתפזר בלקיחת הלוואות נוספות בעתיד. מאחר ויש תחרות גדולה של מתן הלוואות בשוק, ייתכן כי תקבלו הצעות מגוונות מגופים פיננסים שונים ועל כן מומלץ לבדוק אפשרויות מימון במספר מקומות.

שתפו את המאמר
תקציר
אמיר נוה
אמיר נוה

יועץ משכנתאות וסוכן ביטוח בעל ניסיון של למעלה מ-25 שנה בתחום

לייעוץ ללא עלות >>
רגע לפני שאתם הולכים
המומחים שלנו כאן כדי לעזור לכם! השאירו פרטים ונחזור אליכם לייעוץ ללא עלות >>
לשאלות בווצאפ