הלוואת משכנתא מחברת ביטוח

מחשבון משכנתא הפוכה
בדוק את סכום ההלוואה שתקבל במשכנתא הפוכה
גובה הסכום החד-פעמי המקסימלי הינו: 0
מעוניינים במידע נוסף? השאירו פרטים ונחזור אליכם עם הצעה אטרקטיבית >>
תקציר

לקחת משכנתא זה תהליך שנראה כאילו כולם צריכים לעשות אותו, ממש כאילו היה אבן דרך בתור רשימת ה- 'צ'ק ליסט' הישראלית. הלוואות ומשכנתא הן משהו שכולם עושים ולכן מה הבעיה פשוט לקחת משכנתא מהמוסד הפיננסי אליו אנחנו תמיד הולכים, הבנק.

שאלות כמו איך מקבלים משכנתא ללא הון עצמי או עד איזה גיל אפשר לקחת משכנתא ממלאות את הרשת אבל אף אחד לא שואל את עצמו, האם בכלל יש לפקפק במקום ממנו אנחנו בוחרים ללוות את המשכנתא.

מה שחשוב להבין הוא שמשכנתא היא למעשה הלוואה לכל דבר ועניין. הלוואת משכנתא מחברת ביטוח הן אופציה אליה לא רבים מתייחסים מספיק, אבל מדובר על ההזדמנות שלכם לקבל את ההלוואה הזו אולי בתנאים יותר טובים ממה שחשבתם עליו לכתחילה.

הלוואת משכנתא מחברת ביטוח הן לאו דווקא ההלוואות המשתלמות במיוחד. אבל אנחנו, בתור אנשים שעובדים בתחום, לא מבינים איך זה יכול להיות שרבים כל כך לוקחים משכנתא, כלומר, הלוואה, לתקופה ארוכה כל כך בלי לחשוב היטב לפני כן האם בכלל מדובר על האופציה המשתלמת ביותר עבורכם.

היום נדבר על הלוואות משכנתא מחברות ביטוח. על היתרונות ועל החסרונות שיש למהלך הזה.

כמה מילים על הבנק

הבנק הוא הגוף הפיננסי ממנו לוקחים מרבית הישראלים את המשכנתא. הדבר ככל הנראה קשור לכך שרבים לא אוהבים לדבר על כסף, רבים עוד יותר לא אוהבים לדבר על האותיות הקטנות ולכן, הכי קל לרבים זה פשוט לפנות לבנק בו הם חברים כבר מגילאים צעירים ולקחת שם את המשכנתא שלהם.

מחשבון משכנתא פשוט בדרך כלל משמש במקרים הללו לבחינה פשוטה, כאילו מדובר על פסק דין, של הכסף אותו תדרשו לשלם בכל חודש מקסימום תמצאו את עצמכם מתלבטים בין ריבית פריים וריבית צמודה למדד, אבל עד כמה זה באמת כבר ישנה לכם באופן מהותי?

אבל חשוב להבין שהבנק כמו כל גוף פיננסי אחר הוא גוף שמעוניין להרוויח. המשכנתא אותה אתם לוקחים, היא מוצר, כמו כל מוצר אחר אותו אתם רוכשים.

הריבית זה הסכום אותו אתם משלמים על המוצר הזה והשאלה היא האם אתם באמת משלמים את המחיר הנמוך ביותר האפשרי? האם אתם מקבלים את ההלוואה בתנאים הטובים ביותר שאתם יכולים לקבל?

מה היתרון של הלוואת משכנתא מחברת ביטוח

היתרון הוא בעצם העובדה כי מדובר על גוף פיננסי לכל דבר ועניין. הגוף הפיננסי הזה כמו כל גוף פיננסי אחר מעוניין להרוויח. כלומר, הלוואת משכנתא חוץ בנקאית מחברת ביטוח זו ההזדמנות שלכם לקחת משכנתא בתנאים משתלמים מאלו שרוצים מאוד שתיקח מהם משכנתא, כי הם רוצים עוד לקוחות.

שוב, אין זה אומר כי בחברת הביטוח יש את התנאים הטובים יותר. יועץ משכנתאות הוא כמובן איש שיש להתייעץ איתו בשלב הזה כדי שיעזור לכם לערוך את ההשוואה הטובה ביותר בתחום. אבל עצם העובדה כי קיימות יותר אופציות נותן לכם כבר את היתרון הברור בכך שאתם פשוט יכולים לבחור.

האם כל אחד יכול לקבל הלוואת משכנתא מחברת ביטוח?

במובן הזה לקחת הלוואת משכנתא מחברת ביטוח זו לא חוויה מאוד שונה מקבלת הלוואה מגוף פיננסי אחר. בכל המקרים יבחנו את המצב הכלכלי שלכם לעומק, יראו מה ההון העצמי אותו אתם מביאים מהבית וישאלו מה תחומי העיסוק שלכם, כלומר, מה הסיכויים שאכן תצליחו לעמוד בהתחייבויות שלכם ולהחזיר את ההשקעה.

יועץ המשכנתאות אמיר נוה – אנחנו כאן כדי לתת לכם את המידע ואת הייעוץ הטוב ביותר. 

בנוסף אם עברתם את גיל 55 תבררו על משכנתא הפוכה.

שתפו את המאמר
ייעוץ וטיפול במשכנתא הפוכה ללא עלות!
מסלול ייחודי של קצבה חודשית במשכנתא הפוכה: מהיום לא חייבים למשוך סכומים גבוהים בתחילת התקופה וניתן לקבל "משכורת חודשית"
לפרטים נוספים >>
רגע לפני שאתם הולכים
המומחים שלנו כאן כדי לעזור לכם! השאירו פרטים ונחזור אליכם לייעוץ ללא עלות >>
לשאלות בווצאפ